آدرس

  • ایران، تهران
  • انتهای خیابان جیحون خیابان رنجبر کوچه قاسم مقدم پلاک 8 واحد 3
  • کد پستی 1357789113

تلفن تماس

  • تلفن : 98.21.55784805+
  • نمابر: 021.89776977
  • تلفن همراه: 98.9122767968+
  • آدرس ایمیل sales@imizban.ir

نکته مهم:

 توجه داشته باشید که سیستم پشتیبانی و ارتباط آی میزبان صرفا از ناحیه کاربری و مبتنی بر تیکت می باشد. مراجعه حضوری به آی میزبان صرفا از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

نقشه دسترسی به آی میزبان

آدرس آی میزبان

نکات مهم در تماس با آی میزبان

آی میزبان با دارا بودن کادر فنی متخصص و مجرب بیش از یک دهه است که در حوژه های گوناگون فناوری اطلاعات به سرزمین جمهوری اسلامی ایران سرویس رسانی می کند. اهم فعالیت های آی میزبانی بر کسب رضایت مشتریان خود در حوزه سرویس دهی می باشد و همواره تلاش خود را نموده است که رضایت حداکثری مشتریان وفادار خود را کسب نماید. با این وجود همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات مشتریان و کاربران خود در جهت ارتقاء کیفیت سرویس ها و بهبود فرآیندهای سرویس دهی می باشد.

مشتریان و کاربران محترم آی میزبان جهت ارتباط با بخش های مختلف ابدا باید در سایت عضو شده و سپس از ناحیه کاربری اقدام به ارسال تیکت نمایند.

توجه داشته باشید که سیستم تیکت و پشتیبانی آی میزبان در لایه های مختلف (قابل انتخاب در زمان ثبت سفارش) پیاده سازی شده است. زمان پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی به صورت زیر می باشد:

 

پشتیبانی و پاسخگویی سطح نقره ای:(پیشفرض)

  • صرفا پشتیبانی از طریق سیستم تیکتینگ داخلی آی میزبان انجام می شود.
  • مدت زمان پاسخگویی به هر تیکت بین 4 ساعت تا 7 ساعت.
  • تماس تلفنی با بخش پشتیبانی ندارد.
  • پشتیبانی پیامکی ندارد.
  • تماس تلفنی با بخش فروش و مالی امکان پذیر است.
  • بازه زمانی تحویل سرویس  و یا رفع مشکل بین 48 ساعت تا 72 ساعت.
  • بقیه مشخصه های پشتیبانی سطح یک در هر سفارش درج شده است و قابل انتخاب می باشد.

 

پشتیبانی و پاسخگویی سطح برنزی:

  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکتینگ و ارسال پیامک و نمابر انجام می شود.
  • مدت زمان پاسخگویی به هر تیکت بین 2 ساعت تا 4 ساعت.
  • تماس تلفنی با بخش پشتیبانی ندارد.
  • پشتیبانی پیامکی دارد.
  • تماس تلفنی با بخش فروش و مالی امکان پذیر است.
  • بازه زمانی تحویل سرویس  و یا رفع مشکل بین 24 ساعت تا 48 ساعت.
  • بقیه مشخصه های پشتیبانی سطح یک در هر سفارش درج شده است و قابل انتخاب می باشد.

 

پشتیبانی و پاسخگویی سطح طلایی:

  • پشتیبانی در هر سه سطح تیکتینگ، پیامک و نمابر و ارتباط تلفنی انجام می شود.
  • مدت زمان پاسخگویی به هر تیکت بین نیم ساعت تا 2 ساعت.
  • تماس تلفنی با بخش پشتیبانی دارد.
  • پشتیبانی پیامکی و نمابر دارد.
  • تماس تلفنی با بخش فروش و مالی امکان پذیر است.
  • بازه زمانی تحویل سرویس  و یا رفع مشکل بین 8 ساعت تا 48 ساعت.
  • بقیه مشخصه های پشتیبانی سطح یک در هر سفارش درج شده است و قابل انتخاب می باشد.

 

توجه داشته باشید که سیستم پشتیبانی و ارتباط آی میزبان صرفا از ناحیه کاربری و مبتنی بر تیکت می باشد. لطفا جهت ارسال درخواست خود در هر کدام از بخش های کاری آی میزبان از ناحیه کاربری اقدام کنید. مراجعه حضوری به آی میزبان صرفا از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد.

فرم تماس

پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیر سایت در میان بگذارید

اطلاعات تماس

آدرس:
تهران، خیابان جیحون، خیابان رنجبر
کوچه شهید قاسم مقدم
پلاک 8 واحد 3
اطلاعات تماس:
تلفن همراه: 09122767968
نمابر: 89776977 - 021
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

با ما در تماس باشید